niedziela, 27 stycznia 2013

[5] Haul: przeceny kosmetyczne

Hej!
W przeciągu dwóch dni zupełnie przypadkiem kupiłam 3 kosmetyki, choć nie planowałam. Poszłam do Rossmanna po maty dla pieska, a tu patrze -40% na wszystkie podkłady. Jako, że mój Affinitone już się kończył kupiłam zapasową buteleczkę uwaga za: 19zł :D
Za to w Tesco dzisiaj jest -50% na wszystkie drogeryjne kosmetyki także wzięłam dwie rzeczy w super cenach.


Na zdjęciu mamy moje 'zakupy'
Affinitone za 19zł zamiast ponad 30zl
L'oreal Super Liner 20zł zamiast 40zł
Korektor Dream LUMI touch 16,50zł zamiast 32zł 
Czyli zaoszczędziłam sporo pieniędzy ;)) (przy okazji wydałam)

 Tutaj mamy korektor, jak widać w pędzelku, w kolorze 02 Nude, ale jest jaśniejszy od podkładu mimo, że w nazwie to ten sam kolor. Za to fajnie się sprawuje jako rozświetlasz pod oczy i dodaje świeżości twarzy.
Krycie dobre, nie jest za rzadki ani za gęsty. Korektor wydobywamy kręcąc końcówkę z drugiej strony. 

Eyelinera jeszcze nie próbowałam, ale miałam jego wersje złotą i  była całkiem fajna.
Aplikator z gąbeczki, ale tak zrobiony, że możemy uzyskać grubą lub cienką kreskę. Zresztą sama nazwa o tym mówi : Duo Precision. Kolor głębokiej czerni.

O podkładzie nie będę się rozgadywać, bo w pierwszym poście go opisałam ;)

Wszystkich, którzy jeszcze nie wzięli udziału w konkursie serdecznie zapraszam.
Kliknij w obrazek

3 komentarze:

  1. Z takich promocji grzech nie skorzystać;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! i tak chyba jakoś nie poszalałam :D

      Usuń
  2. ooo ciekawe czy u mnie w miescie sa te promocje,akurat skonczyl mi sie liner.

    zapraszam,nowa notka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...